تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
دانلود خلاصه درس دوم تفکر و سواد رسانه اي پيام همبرگري به همراه پاسخ به گفتگوهاي کلاسي و عکس و مکث


خلاصه درس دوم پيام همبرگري به همراه پاسخ به گفتگوهاي کلاسي و عکس و مکثفرمت : docxتعداد صفحات  : 7موضوع درس دوم سه گانه پيام هست عنوان درس پيام همبرگري به همین دلیل انتخاب شده است که همانطور که همبرگر چند لايه دارد هر پيام هم چند لايه داره علاوه بر اين سعی شده است که عنوان هايی براي دروس انتخاب شود که جذاب باشد.پيام سه لايه دارد لايه اول متن هست که پيام رسانه اي را می خوانیم زیر متن، منظور پنهان تولید کننده پيام هست و فرامتن بخشی از پيام هست که دست تولید کننده نیست بلکه در مخاطب وجود دارد و در درک او از پيام اثر گذار هست...پاسخ گفتگوی کلاسي صفحه 16پاسخ قسمت متن، زیرمتن و فرامتن صفحه 17 و 18پاسخ عکس و مکث صفحه 19...تفکر و سواد رسانه ايپيام همبرگريدرس دوم

ادامه مطلب  
تحقیق درباره مدیریت رسانه (word) 55 صفحه


عنوان : مدیریت رسانه قالب بندی :wordتعداد صفحات :55 فهرست مطالب مدیریت رسانه1- مدیریت رسانه چیست؟الف: تعریفب: ویژگی‌هاي میان رشته‌اي آن2- انواع تبیین‌ها از مدیریت رسانه          الف: مدیریت بر رسانه‌هاب:  مدیریت در رسانهج: تبیین هشتگانهد: تقسیم بندی مبتنی بر آراء جان کین ه: تقسیم بندی مبتنی بر رابطه رسانه و پيامگیر3 - مدیریت راهبردی رسانهالف: ویژگی‌هاي مدیریت راهبردی ب: ضرورت مدیریت راهبردی در رسانهج: رویكردهاي راهبردی در رسانه4- شش عنصر مهم و تأثیرگذار بر مدیریت رسانهالف- نوع رسانه ب- سازمان و گروه‌هاي ذینفعج- كارشناسان و حرفه‌اي‌ها د- تولیدكنندگانه- مخاطبان و- سپهر رسانه5- هشت پیش‌ران محیط رسانه6-  تغییرات جدید الگویی در رسانه&

ادامه مطلب  
پاورپوینت درس نوزدهم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم پنجگانۀ سواد رسانه اي


       نوع فايل: power pointفرمت فايل: ppt and pptxقابل ویرايش 14 اسلايد قسمتی از متن پاورپوینت:در س 19 پنجگانۀ سواد رسانه اي (2) در درس سوم بیان شد که مخاطب فعّال و خلّق در رویارویی با هر پيام رسان هاي، پنج پرسش کلیدی را مانند پنج گذرواژه یا نگهبان در ورودی درنظر می گیرد و با نگاهی دقیق و درکی عمیق، با آن روبه رو می شود. اين پنج پرسش را که خاطرتان هست!چه کسی اين پيام را تولید کرده است؟چرا اين پيام فرستاده شده است؟از چه فنونی براي جلب توجّه مخاطب استفاده شده است؟چطور افراد مختلف اين پيام را متفاوت درک می کنند؟چه سبک زندگی، ارزش ها و نظریاتی در اين پيام ارائه شده یا از آن حذف شده است؟ در آن درس از شما خواسته شد بخشی از یک برنامۀ تلویزیونی را، که خودتان با تو

ادامه مطلب  
پاورپوینت درس چهارم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم تصاویر بی طرف نیستند


       نوع فايل: power pointفرمت فايل: ppt and pptxقابل ویرايش 23 اسلايد قسمتی از متن پاورپوینت:در س 4 تصاویر بی طرف نیستند! پس از انجام دادن فعّالیت هاي درس سوم، متوجّه شده ايد که((پيام هاي رسانه اي، ساخته می شوند)) اکنون با برخی از فنونی که در تولید پيام ها به ویژه پيام هاي رسانه اي به کار برده می شوند، آشنا می شوید و یکی از پنج سؤال کلیدی سواد رسانه اي یعنی((از چه فنونی براي جلب توجّه مخاطب استفاده شده است؟)) را تمرین خواهید کرد. فعّالیت گروهی در بحبوحۀ جنگ امریکا علیه صدام، تصویر بالا در فضاي اينترنت و همچنین شبکه هاي اجتماعی به طور گسترده منتشر شد. در کلاس به دو گروه تقسیم شوید، یک گروه تصویر سمت راست و یک گروه تصویر سمت چپ را بررسی کند و به پرسش هاي زیر

ادامه مطلب  
پاورپوینت درس دوم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم: پيام همبرگري


       نوع فايل: power pointفرمت فايل: ppt and pptxقابل ویرايش 27 اسلايد اين پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرايش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلايد ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته بندی مطالب سعی شده یادگیری مطالب را براي دانش آموزان عزیز تسهیل بخشیم.  با انتخاب اين پاورپوینت از تدریس و آموزش لذت خواهید برد.  بدیهی است عناوین و مطالب و اسلايدها توسط دبیران مجرب و دلسوز در جهت گسترش علم و دانش روزافزون همه دانش آموزان علم با ظرافت خاص جمع آوری شده است. مناسب براي معلمان، دانش آموزان و اولیاي گرامی براي یادگیری بهتر دانش آموزان عزیز اگرمشکلی در خرید داشتید می توانید از مرورگر ( فايرفاکس، اکسپ

ادامه مطلب  
پاورپوینت درس هشتم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم فنون اقناع (2) (درس اختیاری)


       نوع فايل: power pointفرمت فايل: ppt and pptxقابل ویرايش 32 اسلايد قسمتی از متن پاورپوینت:در س 8 فنون اقناع 2 (درس اختیاری) در درس هاي گذشته با پرکاربردترین فنون و روش هاي تأثیر گذاری فرستندگان پيام بر مخاطبان (فنون اقناع) آشنا شدید. براي تشویق مخاطبان به تغییر رفتار، نگرش ، باور، ارزش یا دیدگاه، از فنونی پیچیده تر یا ترکیبی از فنون استفاده می شود که تشخیص آنها به دقت بیشتری نیاز دارد. در اين درس با تعدادی از اين فنون آشنا می شوید. فعّالیت گروهی متن صفحات بعد را با روش((جیگ سا)) به هم آموزش دهید. یعنی:به گروه هاي پنج یا شش نفره تقسیم شوید، به هر یک از اعضاي گروه، شماره اي داختصاص دهید.هر گروه دو یا سه عنوان )در کلاس هاي پر جمعیت دو عنوان و در کلاس

ادامه مطلب  
پاورپوینت درس پنجم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم از بازنمايی تا کلیشه


       نوع فايل: power pointفرمت فايل: ppt and pptxقابل ویرايش 19 اسلايد قسمتی از متن پاورپوینت:در س 5 از بازنمايی تا کلیشه در درس قبل، از شما خواسته شد به حداقل سه مورد از برنامه هاي تلویزیونی (فیلم ها، مجموعه هاي تلویزیونی، تبلیغات و مستندات داخلی و خارجی) در حال پخش دقّت کنید. تعداد، ترکیب و نقش اعضاي خانواده، چگونگی روابط خانوادگی و تعداد فرزندان را تحلیل کنید. اين جلسه تحلیل خود را در کلاس ارائه و با دیگر هم کلاسي ها مقايسه کنید. گفت وگوی کلاسي آیا شباهت و تفاوتی بین یافته ها مشاهده می کنید؟ هر یک از موارد زیر در رسانه ها چگونه نمايش داده می شود؟تعداد اعضاي خانوادهترکیب اعضاي خانوادهنقش اعضا در خانوادهروابط بین اعضاي خانواده کلیشه سازیاگر رسانه یا رسانه ها

ادامه مطلب  
پاورپوینت درس چهاردهم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم مخاطب، بی مخاطب


       نوع فايل: power pointفرمت فايل: ppt and pptxقابل ویرايش 21 اسلايد قسمتی از متن پاورپوینت:در س14 مخاطب، بی مخاطب گستردگی رسانه ها و دامنۀ فعّالیت هاي رسانه اي در عصر حاضر، شناخت حقوق متقابل رسانه ها، مخاطبان و دولت ها را به امری ضروری تبدیل کرده است. اين مهم همواره از موضوعات مناقشه برانگیز بین مخاطبان، رسانه ها و دولت ها بوده است؛ زیرا از مصداق هاي مهم حقوق بشر به شمار می رود؛ به عنوان مثال مسئلۀ ورود رسانه ها به حریم خصوصی افراد یا عدم رعايت حق نشر (کپی رايت) توسط افراد از جمله مسائلی است که امروزه بسیار مشاهده می شود. آیا شما با حقوق خود آشنايی دارید؟ شما به عنوان مخاطب در برابر رسانه ها از چه حقوقی برخوردار هستید؟ فعّالیت گروهی فیلم ((تکنیک نقّاشی)) را

ادامه مطلب  
پاورپوینت درس هفدهم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم بازی زندگی است (درس اختیاری)


       نوع فايل: power pointفرمت فايل: ppt and pptxقابل ویرايش 20 اسلايد قسمتی از متن پاورپوینت:در س 17 بازی زندگی است (درس اختیاری) بازی، سرگرمی و چگونگی گذران اوقات فراغت، همانند پوشش، نوع و چگونگی غذا خوردن، نوع و میزان خرید کردن و ساير مواردی که در دروس قبل مورد بررسی قرار دادید، نشان دهندۀ سبک زندگی است. بسیاری از مخاطبان رسان هها براي پرکردن اوقات فراغت و تفریح به سراغ رسانه ها می روند و خود را سرگرم می کنند. شايد شما نیز جزو اين گروه باشید. آمار و ارقام نشان م یدهد جذاب ترین رسانه ها براي همسالان شما تلویزیون، تلفن همراه و بازی هاي ویدئویی (رايانه اي، موبايلی و … ) است. آیا به بازی هاي ویدئویی به عنوان یک رسانه و انتقال دهندۀ پيام با همۀ

ادامه مطلب  
پاورپوینت درس سوم تفکر و سواد رسانه اي پايه دهم: پنجگانۀ سواد رسانه اي


       نوع فايل: power pointفرمت فايل: ppt and pptxقابل ویرايش 23 اسلايد اين پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرايش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلايد ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته بندی مطالب سعی شده یادگیری مطالب را براي دانش آموزان عزیز تسهیل بخشیم.  با انتخاب اين پاورپوینت از تدریس و آموزش لذت خواهید برد.  بدیهی است عناوین و مطالب و اسلايدها توسط دبیران مجرب و دلسوز در جهت گسترش علم و دانش روزافزون همه دانش آموزان علم با ظرافت خاص جمع آوری شده است. مناسب براي معلمان، دانش آموزان و اولیاي گرامی براي یادگیری بهتر دانش آموزان عزیز اگرمشکلی در خرید داشتید می توانید از مرورگر ( فايرف

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi